Di Promote

Ade ke perkataan di "promote"??Klau xde,aku nak adekan jgk..hahahha..bleh??ade aku kesah??blog aku..
Sebenarnye nak ucapkan jutaan terima kasih kat blog yang cute nie..lagi2 sejak tukar wall baru..i suke sgt wall baru tu CIK PINKY!!
Nak ucapka ribuan erima kasih coz beliau sudi mempromotekan blog cipisan aku nie kat blog beliau..terima kasih banyak2 yea...nnt promote lagi..hehe..
Korang nak tau blog mn yg sudi mempromotekan blog aku nie..







 PINKY MOMMA



Ni la ayat2 promote beliau...gegirl u..hehe









new collections from..jom singgah2 cuci mata..cantek2.. http://amienanacollections.blogspot.com/ 


klau berkenan klik2 la yea..

11 comments:

zaidah said...

bestnyer klu ade review blog macam tu....

aizamia3 said...

bila time dipromote tu mesti ramai yang nak kenal dengan kita dan dalam masa yang sama kita dapat ramai kawan.. ahaks. ;)

safurara said...

besh nyaaaaa.

Scha406 said...

klakar la ayat dia tu :)

Unknown said...

siap promote you..ahaks

♥MiZz-siHa♥ said...

zaidah : btl la kan...bagus wat cam nie..

♥MiZz-siHa♥ said...

aiza : a'ar..btl tu..rmai dpt kenalan baru..tq tu pinky momma

♥MiZz-siHa♥ said...

rara : hehe..best..best

♥MiZz-siHa♥ said...

sha : comel ayat tu..hehe

♥MiZz-siHa♥ said...

fiza : ahaks..akak suke..

Bionic women said...

bestnya kena promote

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails