Jom Balik Kampung!!

9 pengomen
Salam Jumaat di bulan Ramadhan,

Minta tolong jasa baik kawan2 semua tolong undi komik nie yea...
Undian daily tau..
semoga tuhan limpahi rahmat ke atas korang yg tolong undi di bulan ramadhan nie...amin...




 1/ Klik LIKE PAGE


2/ Then KLIK "UNDI" link nie


terima kasih kepada sesiapa yang ikhlas mengundi...amin..


Sesiapa yang berminat nak tempah kerepek boleh tempah lg..




tempahan kerepek hari raya
klau berkenan klik2 la yea..

it 2 TODAY!!!

7 pengomen


"sungguh aku tak bisa, sampai kapanpun tak bisa, membenci dirimu, sesungguhnya aku tak mampu, sulit untuk ku bisa, sangat sulit ku tak bisa,memisahkan segala cinta dan benci yang ku rasa,apa kau mengerti ku sedih sendiri,tanpa ada kamu ku merasa sepi,telah lama ku menantimu, diam sendiri menunggu setengah hati mencinta, ku sakit karenamu.......Happy BirthDay 2nd AfHam Syahmi Bt Afzam Muzafar....sesungguhnya Mommy akan menyayangi mu smpai akhir nnt....i will do my besT fo u my Little HeRo...be a Good Boy..mommy senTiasa mendoakan yg terBaik untuk amie...

 amie dah pandai nayanyi lagu beday to u skrng.....ckp mmg dah mcm2 la...suke dgr bl amie panggil..

 "mommy ohh mommy" ape tu???wat pe tu??
"masak syg"
"ohh asyak"ok..


comel kan...


p/s : walaupon bnyk giler n3 lain yang aku x update lg..n3 hari raya yg mcm2...ttp aku ttp gagahkan jgk wat n3 nie utk anakanda tercinta

p/s : mmg lg dulu janji ngan amie nak wat beday die thn nie...tp,mayb lambt skit la..xpe yea syg...blom ade kexempatan lagi...mommy xnak jadi mak pembohong plak kan...i will do my best k wa,laupon mmg mencabar dan dugaan sgt2..mlm nie kt wat kite2 yea..

p/s : mommy ttp sayang anak2 mommy...sntiasa mengingati kalian walau di mana mommy berada...









klau berkenan klik2 la yea..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails