Majlis Perkahwinan Fazren Rafi, Pelakon Drama Spa

Dah kawen Dafi Spa Q nie,comel wife die.ayu je tgk kan.

gambar fazren rafi
Fazren Rafi atau lebih dikenali sebagai Dafi Spa Q telah selamat bergelar suami baru-baru ini. Tahniah Abang Nara ucapkan. Semoga berbahagia sehingga ke akhir hayat. Kemudilah rumah tangga dengan penuh berhemah. Aceh, tetiba Abang Nara bagi nasiha macam orang dah kahwin pulak.
Sebelum Abang Nara melalut lebih jauh. Korang layankan jerlah gambar majlis perkahwinan Fazren Rafi (Dafi Spa Q) dengan membaca entri ini sepenuhnya. Meriah beb majlis kahwin dia.
gambar fazren rafi
gambar fazren rafi
gambar fazren rafi
gambar fazren rafi
gambar fazren rafi
gambar fazren rafi
gambar fazren rafi
gambar fazren rafi
gambar fazren rafi
gambar fazren rafi
gambar fazren rafi
gambar fazren rafi
gambar fazren rafi
gambar fazren rafi
gambar fazren rafi
gambar fazren rafi
gambar fazren rafi
gambar fazren rafi
gambar fazren rafi
gambar fazren rafi
gambar fazren rafi


sumber dr : beautifulnara



klau berkenan klik2 la yea..

5 comments:

ibu MZW @ farah idayu said...

cantik dan comelnye isteri dia. sesuailah dgn dia kan. oh~ jelesi melanda~ ekeke~

~izan~ said...

wife dia sgt cantik...bertutup cantik...semoga bahagia ke akhirnya.tiap2 kali org update gmbr kawen fazreen ni izan mesti tgk sbb suka tgk wife dia =D

LYAfrina said...

baju2 dia pakai semuanya unik.. baju y dafi pakai ala2 kot tu nampak pelik.. fesyen aper tu??

tp wife dia sgt2 cun la!!

nadia ar-rumaisha said...

serius wife dia memang cantik... yg bagusnya bertudung comel...

Bionic women said...

cantik wife dia...

tapi yg baju putih tu nampak ovious sangat dia nyer blusher..hehe

pepandai jer kan???

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails