Spageti Goreng



Dah 2minggu aku bz ya amat.Dah petang cam nie,baru dpt nak update.
Menu breakfast di pagi Ahad.
Ada blance mee spagetti mase wat spagetti hari tu.So decide na k wat breakfast spegetti goreng.Sesekali ubah selera plak.Mee spagetti nie sedap bile wat goreng mcm tu.Tp,make sure korang rebus dulu k.Jangan terus goreng je....hehehe


Spagetti Goreng


Nak sedap lagi pecah telur n sos lebih skit...


p/s :mmg mcm rupe mee goreng,tapi ade rase kelainan skit...ade rase pedas n sos2 skit...



new collections from..jom singgah2 cuci mata..cantek2.. http://amienanacollections.blogspot.com/
klau berkenan klik2 la yea..

6 comments:

PUANSTOBERI said...

akak sker gak buat spegeti ni mcm mee goreng.
gipun takde rasa kapur2 mee tu kan.
bes je makan, takde lekit2 sgt. hihi.

~ yus ~ said...

Dah lama tak buat spaghetti goreng..dulu mmg selalu gak buat ni..

sha a.s said...

sedap ni!

Bionic women said...

kita memang selalu wat goreng camni, anak pun suka yg goreng camni..heehe

MRS. K said...

kite penah buat spageti sekali jek.. tak laku. hubby mmg tak makan.. huhu

rATu kEBaYA said...

menarik idea goreng spagethi ni...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails