Karnival Udara Antarabangsa Melaka

Misi balik kmpng 2 minggu berturut2...
2 minggu lepas balik Melaka 3 hari aka cousin aku kahwin, minggu lepas balik Ipoh 4 hari
nape balik Melaka 3 hari je??coz bln lepas pon dah balik Melaka jgk..adil x??hahahahaha
Cerita balik Melaka dl la..actually balik Melaka coz p wedding cousin aku.Tp,xsempat pon nak berphoto coz ktorng smpai pengantin tgh salin pakaian.
So,lps mkn dok jap,borak2 jap pastu chow...
On day way balik, lalu kat Airport batu Berendam, tgk ade Karnival Udara Antarabangsa 2010..adik aku pon ajak singgah..jom je la tgk ape yg ade..
OK la..xde la besar sgt mcm LIMA tu..tp,sape yg nak merasa naik kapal terbang kecik or helikopter boleh la merasa...eerrmm..xsure plak brape caj nye..malas nak tanye coz panas pon ari tu..dah la bawak Amie...

Kepit amie nie,ssh sgt nak suh die pndang camera skrng..sibuk tgk orng
Helikopter Tentera
Alamak!!mcmana leh ade 2 watermark nie..BLASAH je la..
Sape berani blh naik..
Pameran Payung Terjun
Klau x kepit Amie,ssh la nak tgk camera
Adik bongsu aku yg kecil x besar2

Ingt nak merasa naik kapal terbang n heli kecik tu, kapal terbang biase kami mmg dah penah naik, tp panas la..takut nnt naik2 Amie nangis plak..
Kesudahannye ktorng dok melepak chit chat kat ofis kastam pakcik aku, adik aku je yg p tgk pameran udara tu je..ade pameran udara kapal terbang la.
Lps minum 5.30pm ktorng blik umah...

Malam lps lepak kat umah, dlm kul 11pm hubby ajak kuar plak minum jln2 ronda kat melaka...
bwk la ronda2 banda hilir,ayer keroh n pantai..x turun sgt pon..bnyk dok ronda2 keta je..


nota hati : draft yg lupe nak dipost kan...huhuhu

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails