"9 Months Baby"


Today 29/06/10 genap umo amie 9bulan..29/09/2009 adalah kelahiran Amie..
Semakin membesar n matang anak mommy
Semakin hari semakin pandai

Dah pandai merangkak
Dah pandai duduk sendiri

Dah tumbuh gigi 2 batang satu bawah satu atas
Pandai memanjat kerusi meja dan ape benda yg boleh buat Amie berdiri sendiri
Dah pandai meniti berjalan sendiri
Suke lepaskan tangan bila berdiri lps tu jatuh(yg penting ssh nak nagis)
Sangat la manja
Pandai merajuk tau
Memang xtakut orng anak mommy nie..p mana ade je orng suke
Sangat la peramah n murah senyuman
Suke kacau orng tido bila xde kawan nak main...akan di korek2 mulut kite,usik2 mata,macam2 supaya mommy or abah layan die main..hehehe
Sangat la lasak n aktif2 skrng nie
X reti ddk diam..hehe..tp mommy n abah suke tgk lagaknye
Dah tau ape yg suke n tak suke makan..hehe 

Suke ambil gambar...mmg dari awal lg klau sua kan kamera panggil name die mesti menyengeh senyum je die..tau2 je..good boy 
Tetap menjadi buah hati mommy n abah 

Moga sihat membesar dan menjadi anak yg soleh ye sayang sll dimurahkan rezeki...amin..


Mommy n abah Sayang sgt Amie



nota hati : ade kate amie ikut muke mommy,ade kate muke abah???yg penting ttp anak mommy n abah




3 comments:

MrS. F!zA@Mama Darwisy said...

gigi belom tumbuh eh? darwisy lambat nak merangkak la gamaknya skrg bru ke menyusur.. tp gigi dh tumbuh 2 btg

~~@lyci@~~ said...

tunggulah Amie pandai jalan.. lg penat mama nak kejar hehe.. be a gud boy yer Amie.. nnt bole kwn dgn Abg Adam..

♥siEha♥ said...

fiza : a'ar la..lupe nak tulis..dah tambah dah..hehehee
dah tumbuh 2batang..bawah satu atas satu..
amie 8 bln lbh pon br merangkak..merangkak sekejap pastu dah berdiri..
tunggu fiza..jap lg merangkak la tu..

alyia : ye la..skrng nie pon dah rase dah penatnye..hehehe
leh jumpa2 kawan2 ngan Abg Adam nnt..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails