"Ciplak"


 Salam...


Ape yg kawan2 akan buat klau tau hak milik kita di ceroboh?
Aku dpt tau ade 2 kepin gambo amie tlh di download oleh orng yg x dikenali.
Sekitar area Kuala Lumpur orng tu...
Pada 6May yg lps,aku ade n3 pasal amie 7bulan...dan pd 6May jgk 2 keping gambo nye tlh di rompak!!
Mcmana nak tu sape orng nie??ade idea x kawan2???riso gak gambo anak kite orng amik...huhuhu..klau utk niat yg baik xpe..klau niat yg xbaik camne??(nsib baik bkn gambo laki gue)hahaahahha
Skrng nie hanye tau IP address je n kawasan kat mn??nak tau jgk!!huhuhu

 Gambo yg pertama
Gambo yg kedua


Mmg la ade orng kt,"alah gambo anak je,bkn ape pon"
Tp,kite nie sbgai seorng ibu ttp ade rase xsuke or xpuas ati kan??


Tolong!Tolong!!




nota kaki:mmg tau pon ade sorang silent reader yg sibuk2 nak tau ape perkembangan family kite.sblm nie menyebuk kat muka buku!Tp,layan kan je la...terhegeh2 la plak,xmalu pon ade!!Menyampah betul!

3 comments:

MrS. F!zA@Mama Darwisy said...

bila la darwisy nak boleh meragkak n duduk.. ni duduk sendiri ke sieha buatkan?

♥siEha♥ said...

hehehehe...nie siha ddk kan..tp,amie dah leh ddk tegap..coz kadang2 die bosan baring je..main smbl ddk pon die suke..kat high chair pon dh leh ddk.cm merangkak je br nak angkat2 muntut...hehehe
xlame lg mesti darwisy leh merangkak n ddk jgk..

E.L.I.Z.A said...

aiyaa ada jgk org nk amik ekk..eh sieha, watermark awak cute la..awak buat sendiri ke tempah?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails