"Betul Ke Mee Segera Tak Berbahaya"

 Dgr kat Radio Panas isu pasai Mee Segera...sumber dari Kosmo..
Mommy pon trs la smpai ofis baca Kosmo...
Mee segera nie klau mkn mmg sedap..letak cili padi,letak sayur bnyk2,ayam skit..fuuhhh!mmg best la..
Sblm nie kite ade dgr yg mee segera mempunyai kesan sampingan?btl ke??
Jom bace ape kate Kosmo nie..



KUALA LUMPUR - Penggemar mi segera kini tidak lagi perlu bimbang menikmati hidangan tersebut kerana Kementerian Kesihatan semalam mengesahkan ia bukan penyebab pelbagai penyakit termasuk kanser.
Penjelasan itu sekali gus menafikan amaran Persatuan Pengguna Pulau Pinang (CAP) pada 21 April lalu bahawa makanan itu perlu dijauhi kerana ia memudaratkan kesihatan.
Kementerian dalam kenyataan semalam menjelaskan, dakwaan CAP itu tidak berasas kerana tidak disokong bukti saintifik.


Jadi skrng blh menikmati mee segera tanpa ragu2...






nota kaki:tp,xkan hari2 nak melantak mee segera kan..




 

2 comments:

Anje a.k.a Mama_Aqish said...

ya ya ya...kiter pun ada denagr kat hot FM...memang lawak giler ada yang makan maggie kat dalam baldi...macam2 gelagat

♥siEha♥ said...

btl tu mama aqish..drive sorang blh sengeh sorang2 dgr mcm ragam nie...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails