"Amie 7 Bulan"

Salam 1 Malaysia semua...
Tanggal 29/04/10 amie genap la 7 bulan...(tp,br ari nie nak post kan).
Dah 7 bulan anak mommy membesar...rasenye mcm br lagi melahirkan amie...
29/09/09 tarikh kelahiran amie...pkl 3.25am...masih teringat2 lg kelahiran amie...huhuhu..
stiap ibu mesti akan mengingati setiap kelahiran kan...
Kelahiran amie snts membawa sinar dlm hidup mommy n abah...
Moga anak mommy sihat2 sll dan menjadi anak yg soleh utk abah dan mommy yea...amin..
2 hari sblm 7bln amie dah pndai ddk
Tau2 je mommy nak snap pic die
 Dah tau..sengeh je la die tu..gud boy
 
 Pic 1st time tau amie leh ddk dah


1st time amie dah blh ddk,tgk la tu hbs keliling abah letak kan bantal..takot amie tumbang..
1st time ddk mmg amie hempas je badan die bl dah xnak ddk..nasib baik la abah sandar letak bantal kusyen keliling die...
Mmg seronok bl tgk satu persatu perkembangan anak kite dpan mata...


nota hati:amie dah stat angkat muntut nak merangkak ke??

4 comments:

Anje a.k.a Mama_Aqish said...

kejap je masa berlalu kan...tup2 umur amien pun dah semakin bertambah...comei la amin gelak...so sweet

♥siEha♥ said...

ye la mama aqish..skjp je kite rase kan...
tq ya..

MrS. F!zA@Mama Darwisy said...

besgnya..napa darwisy ni 7bulan dah tp tak leh lagi..huhu

kalo dah merangkak nanti habis suma dia kemas la amie tu..hehe

♥siEha♥ said...

a'ar fiza..best tgk bl satu persatu perkembangan anak...
blm merangkak pon dah pndai mengemas nie...

darwisy dah 7bln ke??

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails