"Misi yg Tidak Berjaya"

Hari nie br nak n3 pasal weekend..memandangkan Maxis yg tahap gaban punye siput lembap membuatkan aku malas nak n3 kat umah...
Ahad pg yg malas aku nak wat breakfast mcm sll...jadinye...penyelesaian utk itu..aku masak nasi terus pagi tu..pkl 10.30am aku dah siap masak utk tghari tu..jam 11.00am ktorng dah mkn tghari..merangkap sarapan pagi...hahaha..malas kan mak kamu nie Amie..
Ala Kadar je...
Ayam goreng tu nape seketul je??hehehe
tu ayam KFC mlm punye lebih aku panas kan je..beli 3 ketul mase pergi tesco Sabtu mlm p beli segala barang2 rumah..cam biasa aktiviti bulanan..

Dah ptg redup2 skit,jelajah ke Jusco Bkt Tinggi yg 5-10minit dr rmh je..

Relax2 minum2 kat VIVO
 Italian Deluxe Pizza

Asalnye nak minum je...tp,hati kami membuak2 utk try pizza nie..hahaha
Try Italian Deluxe..
Try 10" Thin Crust..
Not Bad..

Abah order  Juicy Fresh(xde gambo...lupe plak)

 
Choc Brownies Mallows utk Mommy
Ni lah misi yg xberjaya...hahaha..
suspend x?suspend x?hahaha

Sebelum tu abah cari buku di MPH...tp,xberjaya coz xde yg berkenan pon..punye la ramai manusia dlm nie..
Dan nie misi kami plak 2 beranak..hehe

Amie n Mommy



nota kaki : amie dah pndai duduk dah..




2 comments:

MrS. F!zA@Mama Darwisy said...

amie leh duduk sendiri dah ke??

♥siEha♥ said...

a'ar..dah blh dah..tp,br perasan yg die leh ddk sabtu ari tu..darwisy adh leh ddk sndr ke??

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails