Pengantin Dijunjung

Layan pic dl yea..later br ade story2 yea..
Korang penah tgk x pengantin di arak mcm nie..
Sronook btl abg aku dpt naik tu..hehehe 
 
.







new collections from..jom singgah2 cuci mata..cantek2.. http://amienanacollections.blogspot.com/ klau berkenan klik2 la yea..

11 comments:

ajumohit said...

hehhhe seronoknya dijulang mcm tu...takpe Raja Sehari lah katakan ...

sha a.s said...

wahh unique la....

mamaijat said...

...26 tahun lalu kita pun dapat rasa yang sama....kg sebelah pihak lelaki ada adat'junjung pengantin' sekiranya kuarga tersebut sembelih kerbau utk majlis
perkahwinan..ha ha ha ha..yang tukang julang tu pulak boleh memain2kan ..jungkang jungkit kerusi tu..kita yg jadi pengantin rasa nak terjatuh..masa tu bila kita pegang tangan pengantin lelaki mereka pun bersorak lah..huhhuuu...
kini semua tinggal kenangan..kasih sayang kita dah jadi hak milik orang lain..dia dah ada yang lain.....kini kita sendiri...

ieda said...

wah2 pengantin berarak stail org lama2 nie .. :))

♥Mrs.Eady♥ said...

gayat :)

r|nA @ ja|j|na said...

tak penah lagi dapat naik junjung² gini..untung pengantin skang ye, zaman kite dulu tak de lak gni, ehehe..

NM02 said...

bestnyer... rasa femes gitu

mekchu said...

mekchu dulu kawin naik la kapal nih.. best wooo kena angkat.. hehehe.. mak la teringin nak tgk anak bongsu dia ni naik kapal..

b a m b a m ' s said...

hahhh..naik candu nie kek n9 yo ado kannn! ehhehe..akak org n9 ker? :P

~aSHa~ said...

dah lama tak tgk acara mengangkat pengantin mcm ni..mcm dolu2 kan...tapi menarik la kalo diamalkan kembali

nanakimie said...

tak penah nana nengok:) bestnya dapat naek,hehe..tp takot je jatoh kan:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails