"Amie Semakin Membesar"

3 pengomen
pagi!pagi semua pengunjung skalian...(pagi ke??)

nak n3 ape dl kali nie..nak cite pasal amie la..
29/03/2010 nie amie dah 6bln..seronok tgk amie membesar...walaupun kesihatan nye kurang meyakinkan 2,3 menjak nie...harap2 semuanye ok..amie pun dah beransur pulih sedikit demi sedikit dan sihat semula...syukur anak mommy...sihat2 slalu yea...aktif dan cergas sll.

klinik/hospital yg merawat amie :

Shah Alam
klau kami berada di rumah mmg cni la tmpt rawatan utk amie,coz cni mmg ade specialist tuk kanak2.ade 2 sesi n better wat appoitment dl.(Isnin-Jumaat :10am-1pm)(Isnin,Selasa,Jumaat:6pm-9pm)..
so kami mmg p mlm sesi ptg la..walaupun jauh skit dr rmh,mase pregnant dl kat cni jgk la aku wat checkup..(padahal kat rmh tu dkt je ngan http://www.hospitalrazif.com.my/,lg famous(tp,hsbnd xsuke)tp hsbnd mmg suke consultation dktr kat ctu..mmg best la..(mestila coz consultation tu kita bayar..)dah name pun dktr pakar!mmg la mahal skit..tp puas ati..!
skali p tu kena stanby la beberape RAT lam pocket..antara rawatan amie nie :

check bulanan
injection bulanan
keadaan kesihatan yg x mengizinkan
tp,klau xteruk sgt mcm demam2 biase je,ktorng bwk p  
Klinik Pakar Kanak-Kanak Dr.Chong.
cni pun ok..(nie utk sakit yg simple2)hehehe


Ipoh
klau kami berada di Ipoh,kat cni bawak tuk rawatan amie.Mase cuti ari tu,kesihatan amie kurang menyenangkan,so ayah Zaraq n Mama amie yg cadangkan tmpt nie tuk ktorng.Nyaris amie nak kena admit aritu...Alhamdulillah xde ape..(biar la lps nie amie sihat2 dan ceria selalu)


Melaka
??
xtau lg..coz lom sakit lg kat Melaka(harap la xde)..sihat2 la selalu

Penah p cni mase pregnant dl...hehehe


sama2 kawan doakan kesihatan dan kesejahteraan kami sekeluarga yea...jauh dr hasad2 dengki kat luar tue,(sape2 yg xpuas ati tu,bnyk2 la bwk insaf wahai manusia)...
sesungguhnye manusia nie mmg xlari dari hasad dengki....amin..





nota : eeerrmm...






"Tanpa Tajuk"

0 pengomen
N3 kali nie tanpa tajuk coz blm ade ape lg yg nak di story mory kan.Seminggu aku becuti,ari nie baru msk keje smula...(bercuti mengalahkan cikgu lak kan)..
Asalnye cuti nak 2 hari je..atas sebab musabab yg xdpt nak dielakakn,terpaksa smbng cuti smpai satu minggu...
ape yg aku laku kan sepanjang seminggu...huhuu...nmyk benda dan perkara yg dilaku kan sepanjang minggu nie... dari SELANGOR-PERAK-PENANG-PERAK-SELANGOR-MELAKA-SELANGOR.....
hahahaha..holiday kan aku??hehehehe....
ngarut dah kan??
?:44: nnt n3 crite lah k??
nak smbng keje plak.. blogger-emoticon.blogspot.com








nota kaki:xde kena mengena pun gambar diatas..sila abaikan..hahaha

"Morib Gold Coast"

0 pengomen
Gold Coast Morib??waa..dgr tajuk n3 canggih btl..sbnrnye morib je..Gold Coast nye xsiap lg pun..dlm pembinaan lg..xtau lg bl siap..
sbnrnye nie ntah bl2 punye minggu2 yg lps lg lps..dan lps lg..tp,br nak n3..walaupun lmbt tp,nak n3 jgk...sepetang di morib n 1st time bwk amie p tgk beach..tp,xsyok sgt coz mcm panas skit(tp,panas skrng lg)...sian amie..smpai merah muke,merah badan naik bintik2 coz panas..boy kami tue mmg xleh kena panas....(puteri lilin btl..)so ape lg..layanz......


amie wit mommy
amie wit abah


:drive: vroom..vroom..pastu ktorng wat ape lak???









blik da..hahaha:43:



nota cilik:skit je UP gambo..+malas..

"Lights Wonderland"

4 pengomen
nape syg??

amie n abah di celah-celah



Light Wonderland!!!bleh x??:pompom:nie ntah minggu2 bile yg lps...lmbt nak n3..bz..lgpun bnyk yg nak n3 xtau mn satu nak n3 dolo...tp,nak n3 jgk!!ade saje xtvt ktorng nie..xkire cuti ke..keje ke..hahahaha
ok balik pd gambao2 dibawah nie...mlm tue plan asalnye nak p dinner kat Auntie Juliet Garden Cafe kat Shah Alam,so ktorng pun simple2 je la...hubby punye plan nie...ktnye lame x p jumpa Auntie Juliet..hehehe..lps perkena Mix Grill ngan ABC special...(kami kongsi je coz food die besar sgt n dah mlm pon) ingtkan nak trs balik...tetiba hubby kate...hubby:yang,kite tgk lampu jom..aku pun ok aje..so layanzzzzzz je la..malas nak bebel bnyk2:52:

bangau oh! bangau

abah snap sndr..

amie look mommy!

bangau kiss!kis!

red tree

mana2 tgk la anak mommy nie
tgk camera dah

sukenye die!

buah ati mommy!cayang mommy!

buah-buah ati ku!

i like!!

pee kaa boo mommy!!

just nice...


kami br round2 separuh je..dah mlm esok nak keje....bnyk lg gambo..mals nak upload bnyk2...

nota kaki:mlm td lps minum kat pakLi singgah tgk dah tutup..(xpe,dkt je ngan umah nnt dtg agi)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails